Pangy Master Released!

Nuclear Indie games finally released their first game!

If you have an Android device, go to the store and download our game - it's free!

Have fun! Download Here!










Too much imagination? :)  

Posted by Last Templar in

..Si fie asa ca tu o iubesti foarte tare... uneori chiar mai tare decat pe tine insusi, devii al ei, o aperi chiar daca rusii sar cu tancurile la tine, ii trimiti seara un sms de somn usor si dimineata un mesaj in versuri, totul timpul tau il acorzi doar ei. Te gandesti la ea, o simti chiar daca sunteti departe, iti este trist in fiecare moment pe care il petreci fara ea. Tu o iubesti si nu poti sa nu o iubesti. Crezi ca asa si trebuie sa fie si asa va fi mereu... pentru tine ea reprezinta sensul vietii, ea chiar reprezinta viata ta!


Fara ea tu nu iti imaginezi prezenta ta pe Pamant... tot ce a fost in trecut ti se pare inutil, tot ce e in prezent si va fi in viitor este tangent doar cu ea.
Fie ca va iubiti intre voi... tu ii trimiti citate despre dragostea eterna, va simtiti bine impreuna... si sunteti fericiti!


Dar intr-un moment, Ea zice, ca nu te mai iubeste... ce faci atunci? De fapt nimeni din voi doi nu este de vina, inimii nu-i poti ordona... nu o poti invinui pe Ea de asta, Ea nu o face intentionat... Ea nu te-a schimbat pe altul, nu s-a suparat pe tine... nu... pur si simplu - nu te mai iubeste.

In cel mai bun caz Ea va fi sincera cu tine, va spune asa cum este... tu, desigur, nu vei intelege la inceput si nu te vei impaca cu gandul... veti purta o conversatie destul de lunga, in care ea va incerca sa te lamureasca... totusi sunteti oameni apropiati, oricum va veti intelege la un moment dat... poate ramaneti prieteni buni... poate are ea o perioada mai grea in viata la moment... depresie sau mai stiu eu ce... poate candva vei reusi s-o faci sa te iubeasca din nou... Totusi tu esti un baiat bun...
...Deci, ea va spune ca te iubeste ca pe un prieten... dar totusi voi trebuie sa va despartiti, cat n-ar fi de dureros... si o va face foarte "soft", asa, incat sa nu te raneasca prea tare.

Dar toate astea se vor intampla in cel mai BUN caz! ceea ce se intampla foarte si foarte rar... cu parere de rau... in cel mai rau caz Ea pur si simplu te va Masacra! te va ucide in modul cel mai direct si mai natural... fara mila, cu sange rece, brutal... de parca nici nu te-a iubit vreodata... cu toate ca si ea la moment nu se va simti poate deloc bine in legatura cu ce face.
Ea intentionat va face sa te simti si mai rau... de aici si reiese, de la dragoste la ura e doar un singur pas... si asta e adevarul... cu o secunda in urma Ea era cel mai drag om de pe lume... cel ce iti spunea cuvinte dulci de la care ziua nu ti se mai parea atat de seaca iar viata parca exploda in culori vii, acum insa... ast om se comporta cu tine in asa fel incat nici cel mai mare dusman nu s-ar comporta.
Tu nu poti si nu vrei sa intelegi nimic... nu mai ai niciun motiv sa traiesti mai departe, orice ti-ar spune altii, oricum te-ar linisti (e.g. -Linisteste-te, oricum nu te-a iubit niciodata si sigur e acum cu altcineva)...

Nimic nu te ajuta, esti mort, pierdut, nu dormi... cand de fapt tu esti un baiat deja in varsta... si... tu plangi... poate, prima data in 10 ani... plangi putin, singur, tacut... te doare atat de tare incat in acest moment nu vrei NIMIC! nu vrei sa vezi si nici sa auzi pe nimeni, vrei toti sa dispara... nu vrei nici sa traiesti dar nici sa mori... tu vrei sa uiti TOTUL... totul in legatura cu ea... pentru ca toate amintirile cu ea iti readuc doar mai multa durere si tristete.

Cel mai strasnic e sa-ti dai seama ca, acel om de care tu aveai nevoie si pe care il iubeai... nici nu te-a iubit vreodata, poate tot ce-ti oferea era doar un pic de reflectie a sentimentului tau, un pic de simpatie pentru tine...
Daca te-ar fi iubit, ar discuta cu tine mai devreme ca sa nu-ti provoace atata durere... daca ar fi iubit, nu s-ar fi comportat atat de nemilos cu acel om pe care l-a iubit pana nu demult...
Cum se intampla ca sentimentele fata de un om se pot schimba atat de brusc? Si cu ce esti tu de vina?! Cu ceea ca ai iubit?

Fie ca nu te mai simti om la moment, dar sentimentul este unul timpuriu, cu timpul va trece... va trece durerea si supararea... chiar si dragostea!
Eu insa merg mai departe, fara niciun regret, cat timp am fost cu ea m-am simtit mai bine ca niciodata... Va aparea intr-un moment alta, pe care o voi iubi si care ma va iubi la fel de mult si la fel de sincer, cum am iubit si eu... si inca iubesc... pe cea care m-a lasat.

This entry was posted on Monday, August 16, 2010 at Monday, August 16, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 comments

M-ai surprins atat de tare, nu am citit nimic in ultima vreme, poate ani, atat de tulburator. Cat de credibile par faptele. Rezonez aproape cu fiecare cuvant. Permite-mi sa te intreb ceva, este chiar scris de tine, adica din experienta proprie sau l-ai citit la randul tau undeva? Iti multumesc mult. Ai grija de tine!

August 17, 2010 at 1:24 AM

Este inspirat un pic si din experienta proprie, dar mai mult e o doza buna de imaginatie :)

August 17, 2010 at 11:14 AM

Stiu ce si cum se simt. :)
Frumos articol.

August 18, 2010 at 1:03 AM

Mda... mie azi baiatul cu care am fost impreuna 3 ani mi-a zis ca nu ma iubeste, si ash vrea sa stiu cand o sa treaca durerea...pe tine ea cu cat timp in urma te-a lasat?

August 18, 2010 at 5:07 PM

O saptamana in urma :)

August 18, 2010 at 6:52 PM
This comment has been removed by a blog administrator.
August 28, 2010 at 4:52 PM

EU nu te merit. Te’am tratat urit. M’am gandit doar la mine … Am fost egoista si m’am focalizat pe detalii inutile. Cautam defectele tale acolo unde nu erau…
Ai un suflet mare, si acum realizez ca faceai totul pentru mine si erai cel mai atent cu mine…
Cum am putut sa’ti fac una ca asta…ma torturez in fiecare zi…eu stiu ce inseamna sa suferi…si as vrea sa’ti usurez suferintele pentru ca le’ai avut destule si te’au distrus…
Eu distrug totul in jurul meu…fac dureros celor care ma iubesc…Tu m’ai iubit, vad asta, si o vedeam dar…ceva imi statea in cale sa nu accept ca ceea ce’mi doream decind eram fetita mica - o am in fatsa mea si nu’mi venea a crede ca e real pentru ca Toata lumea zicea ca asa ceva exista doar in povesti…- Un barbat care iubeste cu toata fiinta femeia sa…
Tu ai facut totul ca istoria noastra sa fie o poveste…si eu din rasputeri am transformat’o in coshmar…un coshmar pentru doi…
Indraznesc pentru ultima data sa apelez la tine – IARTA-MA, Tu… care esti un barbat atit de puternic, atit de rar, care s’a tinut atita de mine…nici nu stiu pentru ce m’ai iubit…dar care m’a iubit cu tot sufletul si inima ta atit de blinda si rabdatoare…Tu ai vazut in mine Cea care era adevarata, dar vorbeai cu o falsa, care cu ajutorul tau am distrus’o din mine pentru totdeauna. Las totul in trecut. Tu , daca incepi o viata noua…eu mi’o refac…regret ca voi reface’o fara tine de’acum inainte…
Am meritat ceea ce am acum. Si faptul ca ma ignori…si faptul ca ma urasti…si faptul ca nu vrei sa ma mai vezi…
M’ai invatsat multe…si am multe de invatsat de la tine…
Daca ar fi posibil sa fie tot ce s’a intamplat doar un vis…la trezire as fi fost cel mai fericit om…ca nu a fost nimic…ca mai am posibilitatea sa fiu alta, sa aduc dragilor mei doar implinire, sa ma investesc in ei pina la ultima picatura…sa ma investesc in tine…cum trebuia sa o fac demult…
Te pretsuiesc nebuneste acum, cind te’am pierdut definitiv…si ma gandesc…de ce n’am putut pastra totul cind TOTUL era atit de frumos si simplu si eram atit de fericita… ? Cui ii trebuiesc toate cuvintele acestea otravite de amar obida lacrimi suferinte, atunci pe cind le putem evita doar recunoscindu’mi singura mie ca in fatsa lui Dumnezeu ca Te Iubesc.
Acum e prea tarziu…
Nu pot sa te mai chinui…
Nu am avut si nu am nici un drept…
Iti doresc din toata inima care sangereaza – drumul cel mai luminos pe care il meriti in viata…cu tot ce’ti poate oferi mai bun…cu…femeia care va sti sa te pretuiasca………………………pentru ca ai platit destul pentru suferinte…si cineva de sus m’a facut sa inteleg asta, si voi purta cu supunere durerea atit timp pina nu te voi vedea pe tine impacat si fericit…
Esti un Rege…si imparatia ta nu’mi mai este accesibila…
Irina

August 28, 2010 at 4:53 PM
This comment has been removed by a blog administrator.
August 28, 2010 at 5:36 PM
This comment has been removed by a blog administrator.
August 28, 2010 at 5:38 PM
This comment has been removed by a blog administrator.
August 28, 2010 at 5:39 PM

Post a Comment