Pangy Master Released!

Nuclear Indie games finally released their first game!

If you have an Android device, go to the store and download our game - it's free!

Have fun! Download Here!










Decizii, decizii...  

Posted by Last Templar in ,

Cat poate fi de grea. Adu-ti aminte de acel moment cand ai luat o decizie, care ti-a schimbat viata. Ce-ai schimba de te-ai putea intoarce in trecut?
E posibil insa ca si fiecare decizie pe care o iei sa nu fie una gresita, ea poate fi una corecta de la bun inceput, dar cum poti fi sigur?


Ascultati si voi un cantecel cat cititi ;)




Ce-am invatat eu pana acum as putea expune printr-un singur banc (sau spusa) pe care l-am citit mai demult intr-un ziar publicat de burjuii din Moldova:
"Experienta este un pieptene... pe care viata ti-l inmana cand devii chel" - pare cam stupid bancul in sinea sa, dar nu stiu de ce mi-a ramas lipit de neuroN deja de ceva timp.
E din cauza ca are perfecta dreptate, sa fi fost eu in scoala cu experienta pe care o am in prezent, imi bagam picioarele in jumate de fizica, un sfert de matematica si 3/4 in limba romana. Cum sa-i explic eu acum profesoarei de matematica ca unicul caz in care am folosit eu integrala era in momentul in care mi-am scapat cheile in WC si am facut o integrala dintr-o sarma ca sa le scot. Cum sa-i explic profesoarei de romana ca (aproape) toate romanele si poeziile care le-am citit pentru/la lectii le folosesc acum numai ca pretext la o gluma. Cum sa-i zic profesorului de fizica, ca toate formulele pe care le invatam aveau loc doar in memoria mea de scurta durata, stiam formulele doar cu 5 minute inainte de a iesi la tabla, 10 minute cat ma bombarda profesorul cu intrebari si atat.

Am aberat un pic, sa ne intoarcem la decizii.
Sunt de parere ca nu exista decizii incorecte, dar nici ca toate sunt suta la suta binevenite. Viata devine un element dinamic cu ajutorul timpului, ai luat o decizie care ti se pare gresita - nu-i nimic, mai ai ceva timp s-o repari... daca timp nu prea ai, asta e, macar fa o ultima decizie frumoasa si R.I.V.(Rest In Vinyl)(lenosii sa tina cursoru pe link)
Tot ce nu ne omoara - ne face mai puternici... ai decis ceva si mai esti inca in viata - e bine, nu mai esti in viata - trebuia sa te uiti in dreapta si in stanga inainte sa treci drumu cand semaforu arata rosu!
Daca v-a placut soundtrack-ul de mai sus atunci va propun sa vedeti si filmul "Mr. Nobody", mi-a placut tare, o are cu deciziile tanaru' de optzeci de ani ;)







This entry was posted on Sunday, August 29, 2010 at Sunday, August 29, 2010 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comments

Super tare !!!!
Va deranjeaza daca trimitem de la cel mai tare blog de bancuri din Romania

http://bancuri-prea-tari.blogspot.com/ la acest blog?

August 29, 2010 at 9:31 PM

http://www.youtube.com/watch?v=uTZQBfSwWZM&feature=player_embedded
Daca m'as intoarce in trecut...cred ca n'as fi in stare sa schimb ceva, pentru ca fiind intors in trecut cu siguranta nu'ti vei putea aminti ce vrei sa schimbi...De MULTE ori avem toti un gand cind stam in fata unei decizii, un fel de presentiment de care abia iti dai seama... ca ai trait asa situatie poate intr'o alta viata... probabil - de aici si dubiile...experienta din trecut iti spune una, iar realitatea - altceva...(asa, o reflectie cam indepartata)

Dar daca cineva m'ar intreba - Iti arat trecutul in slow motion - arata'mi momentul unde vrei sa intervii ca sa schimbi ceea ce ti'a provocat durere.

Mi'as astupa gura cite'o data, si as fi facut mai putini pasi in intampinarea altora avind grija de mine si de cei care ma iubeau.

Acum - suntem intorshi din viitor, ca sa putem schimba drumul pe care mergem.
Si eu il schimb - sadind in urma mea un codru frumos cu coroana inalta, ca sa'mi aduc aminte in viitor de el, de momentul unde am parasit tot ce nu vreau sa iau cu mine...

Acum suntem in trecutul viitorului...

August 29, 2010 at 11:02 PM

Filmul e chiar foarte bun. Mi-au ramas intiparite in minte cateva faze din film, si anume: There is no right or wrong. sau How can you be sure you exist?

Filmul asta ma invatat doua lucruri:
1. Nu conteaza ce decizie iai pentru ca eventual va avea o consecinta negativa.
Chiar daca ajuti la moment o batranica sa treaca drumul ceea ce e decizia corecta la moment asta poate duce la aceea ca un talhar sai fure geanta si sa fie arestat si deci sa nu aiba copii intr-un anumit moment in viitor ceea ce va duce la aceea ca candva, peste sute de ani, cineva sa nu se nasca care la randul lui va avea o influenta imensa asupra omenirii. Insasi exista noastra este atat de fragila incat trebuie sa fii un idiot sa zici ca nu ai noroc.
2.We are all dumbasses :D

August 30, 2010 at 9:41 PM

1. Totul poate fi si exact invers. Daca faci ceva ce la moment pare sigur sa fie incorect, peste ceva timp se poate dovedi ca de fapt ai facut cel mai corect lucru care se putea la momentul dat.

2. Totul in viata este relativ :)

August 30, 2010 at 10:27 PM

Post a Comment