Pangy Master Released!

Nuclear Indie games finally released their first game!

If you have an Android device, go to the store and download our game - it's free!

Have fun! Download Here!










New in Copenhagen  

Posted by Last Templar


Cine nu stie, recent m-am mutat in Copenhaga, capitala Danemarcii :)
Azi am hotarat sa ies un pic din hostel si sa dau o tura prin oras, sa vad cam ce prezinta si cu ce se mananca, plus ca am vrut sa ajung si pana la universitate sa vad cum arata.
Am iesit din hostel


Mi-am pus castile si am cautat un post de radio pe telefon, prima statie de care am dat era una pe care baietii au pus niste rock, ceea ce nu putea sa nu-mi bucure urechile.


E interesant ca aici nu exista un anumit tip de arhitectura, ci o gramada de stiluri arhitecturale la pachet, pe stanga drumului poti sa vezi un stil baroc iar pe dreapta ceva in stilul secolului 21



Destul de tare predomina culoarea neagra in arhitectura asta a lor, daca au ridicat o cladire si au uitat s-o vopseasca in negru ap cel putin sa dea usile si ferestrele cu negru, ca altfel nikak




Daca aestea nu seamana la o camera cu servere ap eu nu-s eu

inca una

Asta in general le intrece pe toate

Eu am inteles de ce la mine asa tare franeaza internetul aici, de-atata ca ei au BREDband


Oamenii aici se distreaza chiar si in transport, ferestrele busului tremurau mai tare decat de la concertele lui Zdob si Zdub


Am ajuns in sfarsit la universitate, dar cu parere de rau era incuiata si am fotografiat numa pe dinafara.


As mai pune o gramada de informatie aici ca am umblat juma de zi prin oras, dar nu am chef si internetu aici ii tare incet ;)

This entry was posted on Sunday, August 21, 2011 at Sunday, August 21, 2011 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment